عزیزی: به احترام حرف وزیر یک ماه برای تعیین تکلیف کشتی فرصت خواستیم

رئیس هیئت کشتی استان تهران گفت: به حمایت از واکنش وزیر ورزش و جوانان یک ماه برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریت فدراسیون فرصت خواستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، عبدالله عزیزی رئیس هیئت کشتی استان تهران با اشاره به عدم قبول استعفای رسول خادم از سوی سلطانی‌فر وزیر ورزش گفت: به حمایت از واکنش وزیر ورزش و جوانان یک ماه برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریت فدراسیون فرصت خواستیم.

عزیزی درباره برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی اظهار داشت: متاسفانه رسول خادم پس از انتقادات خود مجموعه را ترک کرد و پاسخ به شبهات مطرح شده توسط محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان را نشنید.

رئیس هیات کشتی استان تهران با تأکید بر این نکته که پاسخ داورزنی به ابهامات قانع کننده بود گفت: باید در این خصوص همفکری شود تا ورزش اول کشور با ثبات بیشتری کار را ادامه دهد.

عزیزی رد استعفای رسول خادم توسط وزیر ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در مجمع دوشنبه به این نتیجه رسیدیم که به احترام این تصمیم، یک ماه برای برون رفت از وضعیت ایجاد شده فرصت بگیریم تا شاید با رایزنی این مسئله حل شود.

وی با اشاره به این نکته که اساسنامه مجمع این اجازه را نمی دهد تا در حال حاضر فردی دیگر در مسند ریاست فدراسیون بنشیند خاطرنشان کرد: تا 21 فروردین مهلت داریم و پس از آن طبق فرآیند معمول برای ریاست فدراسیون عمل خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی استان تهران در ادامه افزود: کشتی درحال حاضر همه برنامه‌ها را پیگیری می‌کند و حقوق کارکنان را پرداخت کردیم میزبان فرنگی کاران خواهیم بود و اردوها نیز برقرار است از این بابت خیال مردم راحت باشد.

602

کد خبر: 915802

وب گردی

وب گردی