اولویت اصلی سما واحد رشت،  مدارس است

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در جمع معلمان و مربیان دبستان دخترانه و پیش دبستان سما واحد رشت و حضور در جشن پایان سال این واحد آموزشی با بیان اینکه الویت اصلی سما واحد رشت مدارس است گفت: عامل بیش برنده در سما در شرایط امروزه مدارس است و اولویت بسیار مهمی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نیک پسند با ابراز خوشحالی از حضور در جمع معلمان دبستان دخترانه و پیش دبستان سما واحد رشت و تبریک پیشاپیش سال جدید سما رشت گفت: هدف از از این دیدار آشنایی بیشتر و شنیدن دیدگاه ها و موثر تر قدم برداشتن است.
معاون سما واحد رشت با بیان اینکه الویت اصلی سما مدارس است، گفت: عامل بیش برنده در سما در شرایط امروزه مدارس است و اولویت بسیار مهمی است.
نیک پسند افزود: تلاش می کنیم شرایط را بهتر از گذشته داشته باشیم و انشالله به جایی برسیم که انتخاب اول همه در همه ی مقاطع مدارس سما باشد.
معاون سما واحد رشت با بیان اینکه سیستم اگر انگیزشی باشد حرکتش رو به جلو خواهد بود ادامه داد: موفقیت سما شانسی و تصادفی نیست بلکه نشان دهنده تلاش و کوشش همه ی افراد دخیل در این سیتم است که درست کار می کنند..
وی بابیان اینکه باید به سیستم آموزش و پرورش نزدیکتر شویم گفت: تعامل با آموزش و پرورش در بهبود کمیت و کیفیت سما نقش دارد.
معاون سما واحد رشت عامل اصلی موفقیت را معلمان و کارکنان مدارس دانست و خاطر نشان کرد: سعی خواهد شد نشست های پیوسته با معلمان برگزار کنیم و خط مقدم موفقیت معلمان هستند و قدردان زحماتشان هستیم.
نیک پسند تصریح کرد: حتما ازنظرات و پیشنهادات معلمان در جلسات شورای مدیران استفاده خواهد شد.

کد خبر: 915879

وب گردی

وب گردی