منتقمی: مأموریت من تا زمان برگزاری انتخابات است/ سیاست‌های وزارت ورزش را دنبال می‌کنم

سرپرست فدراسیون گلف گفت: مأموریت من تا زمان برگزاری انتخابات است و در مجموع آنچه سیاست های کلان وزارت ورزش است را دنبال می کنم.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حضورش در رأس فدراسیون گلف اظهار داشت: من یکی از کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان هستم، مأموریتی به بنده محول و مقرر شد تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون گلف، در خدمت اهالی گلف باشم.

وی با اشاره به جدایی کیکاووس سعیدی از فدراسیون گلف گفت: او تلاش زیادی انجام داد، زحمت بسیاری کشید و اتفاقات خوبی را برای گلف و بخش های زیرمجموعه اش رقم زد. جا دارد به کیکاووس سعیدی خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

سرپرست فدراسیون گلف در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد برنامه ای برای شرکت در انتخابات و تصدی پست ریاست این فدراسیون ندارد، تصریح کرد: مأموریت من تا زمان برگزاری انتخابات است. در مجموع آنچه سیاست های کلان وزارت ورزش است را دنبال می کنم. از ابتدا نیز با هدف ریاست نیامدم و با چنین قصدی، مأموریتم را آغاز نکردم.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و به ثمر رساندن فعالیت هایی که از قبل پیش بینی شده، وظیفه ای است که به من محول شده و سعی دارم تا زمان برگزاری انتخابات انجام دهم. به طور مثال هفته گذشته مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور را با حضور استاندار خوزستان برگزار کردیم چون جزو برنامه های فدراسیون بود و از قبل تدارک دیدند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله رئیس جدید فدراسیون برنامه های بلندمدت خود و طرح هایش را با هماهنگی وزارت ورزش پیگیری می کند و در جهت آموزش، ارتقا و تقویت زیرساخت ها تلاشش را به کار می گیرد.

604

کد خبر: 915902

وب گردی

وب گردی