والورده: چلسی بزرگی خود را نشان داد/ مسی شگفت‌انگیز و مسئولیت‌پذیر است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پی صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ارنستو والورده در پی برتری 3 بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل چلسی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک گفت: ما در این بازی خیلی به دردسر افتادیم چون چلسی واقعاً ما را تحت‌فشار قرار داد و موقعیت‌های خطرناک زیادی هم روی دروازه ما خلق کرد.

وی افزود: آنها نشان دادند که تیمی بزرگ با بازیکنانی فوق‌العاده هستند و ما نیز به نوبه خود خوش‌شانس بودیم که موفق شدیم چلسی را حذف کنیم. باید تأکید کنم که چلسی حریف و تیمی بزرگ بود. هر دو بازی هم واقعاً سخت بود، با این حال فکر می‌کنم در این دیدار با اولین فرصتی هم که نصیب‌مان شد، موفق شدیم دروازه چلسی را باز کنیم.

سرمربی بارسلونا سپس به تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت که در این دیدار دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و شمار گل‌های زده خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد «100» رساند. او خاطرنشان کرد: این نشان از شخصیت و مسئولیت‌پذیری مسی است. لئو می‌داند که در چنین لحظاتی ستاره‌ها باید خودی نشان بدهند و او خود را مجاب به انجام این کار می‌داند.

والورده صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ضمانتی وجود ندارد که مسی در هر بازی گلزنی کند، اما او بازیکنی شگفت‌انگیز است و ما از داشتن او لذت می‌بریم. ما خوش‌شانس هستیم که شاهد چیزی (مسی) هستیم که قرار است در تاریخ ثبت شود.

604

کد خبر: 916053

وب گردی

وب گردی