چهارمین قهرمانی پیاپی دانشگاه آزاد اسلامی  در لیگ شمشیربازی بانوان

لیگ برتر شمشیربازی بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هر سه اسلحه پایان یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی: ششمین هفته( هفته پایانی) لیگ برتر شمشیربازی بانوان پنجشنبه به میزبانی سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست در هر سه اسلحه قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در اسلحه سابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 48 امتیاز قهرمان شد. شهرداری کرج با 41 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم طراوت لاهیجان و شرکت معماری لونی یزد مشترکا بر سکوی سوم مسابقات ایستادند.

در بخش اسلحه اپه دانشگاه آزاد اسلامی با 48 امتیاز مقام نخست را کسب کرد. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 44 امتیاز دوم شد و تیم‌های امیدهای تهران وشهرداری کرج مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

اما در بخش اسلحه فلوره نیز دانشگاه آزاد با کسب 42 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد. تیم امیدهای تهران با 38 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد همچنین دو تیم فولاد مبارکه و ارسال توان تبریز مشترکا مقام سوم را سوم به خود اختصاص دادند.

درمجموع رقابتهای سه اسلحه دانشگاه ازاد با کسب 300 امتیاز برای چهارمین سال متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت. تیم سپاهان با 140 امتیاز دوم شد و امیدهای تهران باکسب 135 امتیاز به مقام سوم رسید

602

کد خبر: 916169

وب گردی

وب گردی