اجرای طرح «توانمند سازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس» / اعزام 14 هزار دانش‌آموز به راهیان نور تاکنون

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه طرح توانمند سازی معاونان پرورشی، مربیان و مشاوران مدارس در حال اجراست، گفت: 14 هزار دانش‌آموز تاکنون به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

به گزارش ایسکانیوز ؛ سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در باره «اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور»، اظهار داشت: 14 هزار دانش‌آموز از ابتدای سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی در خصوص «تعداد مربیان پرورشی فعال در مدارس»، بیان داشت: 1901 معاون پرورشی و قریب 400 مربی پرورشی در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: طرح جامعی برای توانمند سازی حوزه پرورشی، اعم از معاونان پرورشی، مربیان، مشاوران، مدیران کانون‌های تربیتی، دارالقرآن‌ها و هسته‌های مشاوره در نظر گرفته‌ایم که براساس رویکرد آموزشی، این برنامه را در طول سال برگزار می‌کنیم.

هاشمی در خصوص اینکه « آیا پایشی درباره مهمترین مسئله تربیتی در بین دانش آموزان صورت گرفته است»،گفت: برنامه مناسبی در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و در طی 14 جلسه، مسائل دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف، با مشارکت دیگر معاونت‌ها بررسی شد.

وی یادآورشد: تحلیل‌هایی در این خصوص به دست آمده و نظر سنجی از مدیران مدارس صورت گرفته است که به ما چشم اندازی ارائه کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: این تحلیل‌ها به تفکیک مناطق، مدارس، کلاس و فرد دانش‌آموز به دست آمده و پروفایلی برای هر دانش‌آموز مشخص شده است و براساس آن، برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است.

فارس

706

کد خبر: 916196

وب گردی

وب گردی