نکاتی در خصوص احمدی نژاد و جریان انحرافی

می‌توانیم منتظر تصمیم نظام نمانیم و بر اساس اصول و شاخص‌های رفتار انقلابی ضربه نهایی را به این جریان بزنیم و با افشای انحرافات فکری، تخلفات و جرائم آن‌ها روشنگری کرده تا جامعه پذیرای دروغ‌ها و عوام فریبی نسخه‌های بدلی نباشد.

۱_ پیش از این در یادداشتی با استدلال و تعریف درست از انقلابیگری نوشتم که احمدی نژاد از دایره انقلابیون خارج شده هر چند که با شاخص‌های ذکر شده از همان ابتدا هم نمی‌توانست انقلابی لقب گیرید و لفظ انحرافی برای او و اطرافیانش کاربردی‌تر است.

۲_ ضربه‌ای که این حلقه‌ی دلهدزد به انقلاب زده‌اند به مراتب از ضربات سایر جریان‌های داخلی بیشتر است چرا که این چند نفر در لباس انقلابی ظاهر شدند و با شعارهای اصلی انقلاب از مردم رای گرفتند برای چند صباحی نیز برخی کارهای خوب را انجام دادند ولی از آن جا که نسخه بدلی بودند نتوانستند نفاق خود را بیشتر از این نگه دارند و به مرور انحراف آن‌ها نمایان گردید. متاسفانه به خاطر همین لباس انقلابی کثافت کاری‌های آن‌ها به پای جریان انقلاب نوشته می‌شود و بهانه‌ای دست دشمن می‌دهد که برای یاوه گویی‌های خود مثلا سند پیدا کند.

۳_ نمایش امروز مشایی و بند ۶ نامه احمدی نژاد در تقابل با انگلیس یک دلیل اصلی دارد و آن اینکه افکار عمومی را از وابسته بودن این جریان به روباه پیر منحرف کنند.

۴-برخورد با این حلقه از دو سو باید انجام شود یکی حاکمیت و نظام اسلامی و دیگری مردم. در این یادداشت روی سخن من با مردم خصوصا جوانان انقلابی است. ما می‌توانیم منتظر تصمیم نظام نمانیم و بر اساس اصول و شاخص‌های رفتار انقلابی ضربه نهایی را به این جریان بزنیم و با افشای انحرافات فکری، سو عملکردها، تخلفات و جرائم آن‌ها روشنگری کرده تا جامعه پذیرای دروغ‌ها و عوام فریبی نسخه‌های بدلی نباشد.

۲۰۱

کد خبر: 916203

وب گردی

وب گردی