بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته سوم اسفند ماه/ گرانی مهمان ناخوانده بازار دلار + جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار همراه با دیگر ارزها روند افزایشی را در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ چهار هزار و 491 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد، نرخ این ارز در روز یک شنبه با نوسان جزئی همراه شد و با یک تومان افزایش به نرخ چهار و 492 تومان رسید، قیمت دلار در روز دوشنبه با چهار تومان افزایش به نرخ چهار هزار و 496 تومان رسید، قیمت این ارز در روز سه شنبه وارد فاز جدید قیمتی شد و با 317 تومان افزایش به قیمت چهار هزار و 813 تومان رسید، قیمت دلار در روز چهارشنبه با پنج تومان کاهش در نهایت به قیمت چهار هزار و 808 تومان رسید.

گفتنی‌ست قیمت دلار در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود افزایش داشت که با 32 تومان افزایش و با قیمت چهار هزار و 840 تومان به معاملات پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته پنج هزار و 624 تومان بود در حالی که از روز یکشنبه با روند کاهشی همراه شد و به قیمت پنج هزار 611 تومان رسید، قیمت یورو روز سه شنبه با 250 تومان افزایش با قیمت پنج هزار و 743 تومان معامله شد، روز چهارشنبه قیمت یورو افزایش داشت و با 131 تومان افزایش به قیمت پنج هزار و 871 تومان رسید، روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود قیمت یورو کاهش و به قیمت پنج هزار و 616 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 357 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 362 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته شش هزار و 95 تومان بود، این ارز از روز سه شنبه روند افزایشى را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ شش هزار و 910 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

کد خبر: 916295

وب گردی

وب گردی