رسالت دانشگاه آزاد به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی نزدیک است

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: این وظیفه و رسالت در مجموعه دانشگاه آزاد با سیستم مدیریتی که می‌تواند در آن رقم بخورد به آن دانشگاه تراز انقلاب و یک دانشگاه انقلابی که بتواند نیازهای جامعه ما را که یک جامعه انقلابی است؛تامین کند بسیار بسیار نزدیک است.

حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: طبیعی است اگر ما بخواهیم یک دانشگاه انقلابی را تعریف کنیم با دانشگاه های وضع موجود تقریباً متفاوت است و اعتقاد داریم که مجموعه دانشگاه آزاد می تواند در عرصه نظام بروکراسی اداری بهتر ورود کند.

او افزود: این وظیفه و رسالت در مجموعه دانشگاه آزاد با سیستم مدیریتی که می‌تواند در آن رقم بخورد به آن دانشگاه تراز انقلاب و یک دانشگاه انقلابی که بتواند نیازهای جامعه ما را که یک جامعه انقلابی است؛تامین کند بسیار بسیار نزدیک است.

قدیانی خاطرنشان کرد: در یک سالی که از روی کار آمدن مدیریت جدید می گذرد نمی شود نسبت به یک نظام آموزشی قضاوت کرد ولی به نظر می رسد روندها مثبت است و امیدواریم اتفاقاتی که دارد رقم می خورد مقداری سرعت بگیرند.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور تصریح کرد: آنچه در محیط دانشگاه از فرآیند آموزشی فعلی تاثیرپذیر است، بحث اساتید است که امیدواریم اساتید پرتوان با نگاه انقلابی برای تربیت دانشجویان در مجموعه دانشگاه آزاد جذب شوند چرا که وضعیت فعلی هیأت علمی دانشگاه آزاد مناسب نیست.
خبرنگار: حمید انصاری
202

کد خبر: 916323

وب گردی

وب گردی