تفاهم‌نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد ا سلامی واحد علوم و تحقیقات و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری مشترک بین دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات و حجت‌الاسلام شهریاری رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم مبادله شد.

مشارکت در تولید کتابخانه دیجیتال از منشورات واحد علوم و تحقیقات (مجلات، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های منتشره)، بهره‌مندی از محتوای پایان‌نامه‌های دانشگاه به منظور استفاده در بانک‌های پشتیبان پایگاه مشابهت‌یاب سمیم نور با رعایت حقوق مالکیت معنوی، ارائه منشورات دانشگاه در نرم‌افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (پایگاه های نورمگز، نورلایب و کتابخوان همراه نور) با رعایت حقوق مالکیت معنوی و مشارکت در تاسیس بانک اطلاعات نرم‌افزارهای نور در واحد علوم و تحقیقات از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی آموزش نرم‌افزارهای علوم اسلامی و همچنین برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی پژوهشی مشترک و تبادل اطلاعات فنی و تجارب آموزشی، پژوهشی و فنی از دیگر محورهای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات و رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.

این تفاهم‌نامه در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۶ امضاء شد. این تفاهم‌نامه به مدت پنج سال قابلیت اجرا دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

۲۰۱

کد خبر: 916404

وب گردی

وب گردی