ثبت‌نام از سهمیه‌بگیران طرح ترافیک ۹۷ طی روزهای آینده/ اجرای طرح از اردیبهشت‌

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از اجرای طرح ترافیک جدید از اردیبهشت‌ماه ۹۷ خبر داد و گفت:‌ در روزهای آینده ثبت‌نام از سهمیه‌بگیران که حدود ۶۳هزار نفر هستند در سایت موردنظر آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، محمد علیخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید از سال آینده اظهار کرد: این طرح به تأیید فرمانداری تهران رسیده است و مشکلی برای اجرا نیست.

وی درباره نرخ‌های درنظر گرفته‌شده برای طرح ترافیک جدید بیان کرد: فرمانداری همچنین به نرخ‌ها ایراد نگرفته و نرخ‌های مصوب شورا را تأیید کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اعلام اجرای طرح ترافیک جدید بعد از فروردین‌ماه 97 بیان کرد: آرم‌های طرح ترافیک فعلی تا پایان فروردین‌ماه اعتبار دارد و رانندگان تاکسی مشکلی برای ورود به محدوده طرح ندارند.

وی گفت: البته از گذشته نیز این آرم‌ها تا 15 یا 30 فروردین اعتبار داشته است و در این دوره نیز به همین شکل خواهد بود.

علیخانی با اشاره به ثبت‌نام سهمیه‌ها در طرح ترافیک جدید گفت: طبق مصوبه 63 هزار سهمیه اختصاص داده شده است که برای ثبت‌نام این افراد سازوکار لازم پیش‌بینی شده است. علی‌القاعده سهمیه‌بگیران باید در سایتی ثبت‌نام کنند که پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده فرایند ثبت‌نام آغاز شود.

علیخانی همچنین به نصب تجهیزات موردنیاز از جمله دوربین‌های خروجی برای اجرای طرح ترافیک جدید گفت: طبق اعلام پلیس دوربین‌های خروجی نیز نصب شده است و شرایط برای اجرای طرح فراهم شده است.

وی با تأکید بر اینکه تغییری در محدوده طرح ترافیک ایجاد نشده است، گفت: تنها مکانیزم پرداخت عوارض در طرح ترافیک 97 تغییر پیدا کرده است.

701

کد خبر: 916406

وب گردی

وب گردی