برگزاری  مسابقات ملی  سلام کاپ با حضور 4 هرار دانش آموز

مسابقات ملی سلام‌کاپ که به عنوان بزرگترین مسابقات مدرسه‌محور کشور هر سال در یکی از دانشگاه‌های برتر کشور برگزار می‌شود در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز هفتمین دوره این مسابقات پژوهشی با حضور نزدیک به 4 هزار دانش‌آموز از مقاطع تحصیلی مختلف در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اسفند ماه ۹۶ در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار شد.
این مسابقات که در ۳ مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و‌متوسطه دوم برگزار می‌شود در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه میزبان دانش آموزان دبستانی بود تا این دانش‌آموزان در مسابقات هوافضا، بازی‌های فکری، گلدبرگ و سمینارهای علمی به رقابت بپردازند.
بر اساس این گزارش در ادامه در روزهای پنجشنبه و جمعه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در دو بخش دختران و پسران در لیگ‌های هوافضا، سازه‌های ماکارونی، ماشین‌های شیمیایی، تورنمنت برنامه‌نویسی، رباتیک و دستاوردهای پژوهشی که شامل بیش از ۳۰ رشته می‌شود به رقابت پرداختند.


این مسابقات که با حضور نزدیک به ۱۰۰ مرکز از سراسر کشور، با اهدای جوایز به برگزیدگان رشته‌های مختلف و اهدای بیش از ۷۰ میلیون جایزه نقدی به برگزیدگان در روز جمعه ۲۵ اسفندماه به کار خود پایان داد.

700

کد خبر: 916435

وب گردی

وب گردی