استیضاح‌های اخیر اوج جناح‌گرایی بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست اینستاگرامی خود استیضاح‌های اخیر را اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم دانست و تأکید کرد: این موضوع یک بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست اینستاگرامی خود استیضاح‌های اخیر را اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم دانست و نوشت این موضوع یک بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد.

رضایی در این پیام آورده است: پس از دهه اول انقلاب اسلامی، جناح‌های سیاسی در اداره کشور جان گرفته‌اند، هر چه حضور جناح‌ها پررنگ‌تر شد، ارتباط دولت با مردم و مجلس نیز کاهش یافت.

رضایی تأکید کرده است: استیضاح‌های اخیر اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم را نشان داد و یکبار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد، خطر این است که اولاً جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به یک طایفه سیاسی تبدیل شده و ثانیاً دولت و مجلس جناحی، از دولت و مجلس مردمی که در دهه اول انقلاب تشکیل شده بود فاصله گرفته است.

وی همچنین تصریح کرده است: اداره‌کنندگان و فراکسیون‌های مجلس و نیز دولتمردان و مدیران کشور باید تصمیم بگیرند تا در سال آینده جناح‌گرایی و منافع جناحی را که به مانعی بر سر راه مردم تبدیل شده است از پیش پای مردم بردارند و این بزرگترین عیدی به مردم است.

302

کد خبر: 916453

وب گردی

وب گردی