دستگیری سارق خودرو در لحظه آخر 

–رئیس کلانتری 108 نواب، با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در خیابان کارون، گفت: این سارق که موفق شده بود در خودرو را باز کند، با حضور به موقع ماموران انتظامی از محل فرار کرد، اما تلاشش برای فرار بی فایده بود. 


به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "مسلم قاسم آبادی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: صبح امروز ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان کارون مشاهده کردند که فردی در حال کلنجار رفتن با در یک خودرو و تلاش برای باز کردن آن است، که همین مساله توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع به سمت وی تغییر مسیر دادند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض این که ماموران به سمت این فرد تغییر مسیر دادند، وی از خودرو فاصله گرفت و به سرعت با پای پیاده در مسیر مخالف حرکت ماموارن، فرار کرد.
وی افزود: با این اقدام، یکی از ماموران انتظامی از خودروی گشت پیاده شد و به سرعت این مظنون فراری را تعقیب کرد و در نهایت طی چند دقیقه تعقیب و گریز با پای پیاده، مظنون دستگیر و به محل بازگردانده شد.
رئیس کلانتری 108 نواب، بیان داشت: متهم به همراه خودرویی که سعی در باز کردن در آن را داشت، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به تلاش برای سرقت خودروی مذکور اعتراف کرد و این در حالی بود که پنج قطعه سوئیچ خودرو و موتورسیکلت از جیب های وی کشف شده بود.
سرهنگ قاسم آبادی،‌ تصریح کرد: به این ترتیب پرونده متهم تحت عنوان سرقت تکمیل شده و برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت های احتمالی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

کد خبر: 916498

وب گردی

وب گردی