سارق طلایی کمتر از یک روز شناسایی شد 

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی امروز صبح با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در مخفیگاهش، گفت: سارق از مالباخته اموالی از قبیل طلا به ارزش 100 میلیون تومان و 35 فقره چک و 400 میلیون ریال وجه نقد ربوده بود. 


به گزارش ایسکانیوز، سرگرد "محمد رضا ملکوتی" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان و اعلام وقوع سرقت، بلافاصله ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، تیم تجسس کلانتری ، برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.
وی بیان داشت: با توجه به ایام پایانی سال و حساسیت موضوع، ماموران به سرعت تحقیقات خود را آغاز و در تحقیقات میدانی، سرنخ هایی را به دست آورند.
این مقام انتظامی، با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که سارق یک نفر بوده وچهره وی شناسایی شد، گفت: مالباخته که سارق را می شناخت، مخفیگاه وی را که در همان حوالی بود، به پلیس معرفی و در نهایت نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
سرگرد ملکوتی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تیمی از ماموران عملیات این کلانتری برای دستگیری متهم اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی با تاکید بر اینکه دستگیری سارق کمتر از یک ساعت بطول انجامید، در پایان خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از سرقت بهتر است شهروندان از صندوق امانت بانک ها برای نگهداری اموال با ارزش خود استفاده کنند و از نگهداری وجوه نقد به مقدار فراوان در منزل مسکونی اجتناب ورزند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت ۷۰۵

کد خبر: 916503

وب گردی

وب گردی