تغییر و تحولات چشمگیر در همه حوزه ها در دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفته است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگترین تحول دانشگاه آزاد در سالی که گذشت تغییر و تحول مدیریتی دانشگاه بود.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ در خصوص مهمترین تحولات فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 گفت: بزرگترین تحول دانشگاه آزاد در سالی که گذشت، تغییر و تحول مدیریتی دانشگاه بود.

او افزود: به تبع این تغییر و تحول مدیریتی خیلی از برنامه‌هایِ دیگرِ دانشگاه نیز متحول شد که در کنار تغییر مدیران، ساختار دانشگاه آزاد نیز تغییر کرد همچنین خیلی از برنامه‌های تحولی به ویژه در حوزه فرهنگی صورت گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تحولات چشمگیری در همه حوزه ها در دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفته است خاطرنشان کرد: بعد از روی کار آمدن مدیریت جدید بسیاری از کارها ساماندهی شده یا اینکه در حال ساماندهی است و سند چشم انداز راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد نیز تدوین و بر اساس سند چشم انداز راهبردی دانشگاه، همه فعالیت‌های فرهنگی مقرر و تعریف شد.

کلانتری ادامه داد: تحول در علوم انسانی بسیار مهم، دقیق و پیچیده است و این امر تاکنون در تحولات فرهنگی که در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است به تدریج به مرحله اجرا گذاشته شده است که این مسأله می‌تواند در موضوع تحول انسانی نیز نقش بازی کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: فعالیت های مثبت می‌تواند در بحث تحول نقش اساسی داشته باشد همچنین تحول در علوم انسانی هم می تواند در حوزه مسائل فرهنگی نقش بازی کند و این دو موضوع با هم تعامل جدی دارند البته برای رسیدن به اهداف فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید تلاش خیلی بیشتری صورت گیرد.
خبرنگار: حمید انصاری
202

کد خبر: 916515

وب گردی

وب گردی