احمد‌ی‌نژاد از خط اصیل انقلاب جدا شده است

رئیس سابق جهاد دانشگاهی با بیان اینکه احمدی‌نژاد از خط اصیل انقلاب جدا شده است، گفت: ما فقط با افرادی که در خط اصیل انقلاب و ولایت هستند، همراهی می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین یادگاری رئیس سابق جهاد دانشگاهی در رابطه با اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد تمام اقدامات ارزنده و شایسته‌ای که در دولت نهم و ابتدای دولت دهم انجام داده بود را با اقدامات اخیرش زیر سؤال برده است.

وی افزود: اقدامات احمدی‌نژاد سبب شده تا دهان مخالفان نظام و افرادی با تفکرات هاشمی و خاتمی نیز باز شود، اینها اقدامات احمدی‌نژاد را به اصولگرایان نسبت می‌دهند، در حالی که احمدی‌نژاد از خط اصیل انقلاب و ولایت جدا شده است.

یادگاری اظهار داشت: کارهای احمدی‌نژاد سبب شده تا اقدامات شایسته اصولگرایان را زیر سؤال ببرد و می‌گویند وی از ابتدا مخالف نظام بوده است ولی او خودش را به خاطر شرایط انتخاباتی و وجود اطرافیانش از ولایت جدا کرد و خط اصیل انقلاب را ادامه نداد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: احمدی‌نژاد جایگاه خودش را درک نکرد و نفهمید که کجا قرار گرفته است و اقداماتش در دولت‌های نهم و ابتدای دولت دهم که تو دهنی به مخالفان بود را زیر سؤال برد به طوری که در حال حاضر مخالفان دهان باز کردند و احمدی‌نژاد نیز اقداماتی علیه مدافعان سابق خودش انجام می‌دهد.

وی گفت: ما از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب یاد گرفتیم که با هیچ کس عهد اخوت نداریم و تا زمانی که افراد در خط اصیل انقلاب باشند با آنها برادر و همراه هستیم و خط اصیل انقلاب را با تفکرات امام و رهبری ادامه می‌دهیم و امیدواریم در دوره بعدی دولت نیز افرادی روی کار بیایند که خط اصیل انقلاب را داشته باشند و از خط اصیل ولایت و انقلاب جدا نشوند تا اهداف جمهوری اسلامی را محقق کنیم.

منبع: فارس

۲۰۱

کد خبر: 916573

وب گردی

وب گردی