امضای تفاهم‌نامه همکاری میان  کتابخانه ملی ایران و پژوهشگاه علوم انسانی

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، صبح امروز یکشنبه 27 اسفندماه با حضور اشرف بروجردی و حسینعلی قبادی، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امضا شد.

اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این نشست گفت: از توجه ویژه شما به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تشکر می‌کنم، شما از دلسوختگان توسعه مبانی علمی هستید.

او افزود: از اینکه تعاملات بیشتری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و پژوهشگاه شکل بگیرد خوشحالیم و مطمئنن صاحبان علم و معرفت نیز از این موضوع منتفع می‌شوند.

حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز طی سخنانی و با تبریک سال نو اظهار کرد: حضور سرکار خانم دکتر بروجردی را در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مغتنم شمرده و از اینکه در تحقق مفاد این تفاهم‌نامه کوشش کنیم، مفتخر خواهیم بود.

او ادامه داد: ایشان از سرمایه‎های بزرگ پژوهشگاه و جامعه هستند و امیدواریم در دوره مدیریتی ایشان سازمان اسناد و کتابخانه ملی به سمت بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر پیش رود.

قبادی با بیان اینکه تمام کشور از خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران استفاده کرده و از آن منتفع می‎شوند خاطرنشان کرد: یقینا با حضور معاونین و مدیران با تجربه، با کفایت و متخصص در این سازمان و با همکاری یکدیگر، مسیر توسعه و شکوفایی در عرصه‌‎های علمی و پژوهشی بیش از گذشته هموار گردد.

در این نشست به رسم یادبود و به مناسبت هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی ایران هدیه‌ای از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اهدا شد.

502

کد خبر: 916578

وب گردی

وب گردی