مرغ ارزان شد/  احتمال افزایش قیمت مرغ تا 9 هزار تومان

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در بازار امروز قیمت مرغ با کاهش 150 تومانی همراه شد و نرخ آن به هشت هزار و 450 تومان رسید.

مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به وضعیت قیمت مرغ در بازار امروز اشاره کرد و گفت: در بازار امروز قیمت مرغ با کاهش 150 تومانی همراه شد و نرخ آن به هشت هزار و 450 تومان رسید.

او در ادامه بیان کرد: طی چند روز گذشته به دلیل افزایش تقاضا در بازار با افزایش قیمت مواجه بودیم اما در بازار امروز به دلیل کاهش تقاضا قیمت مرغ روند نزولی را در پیش گرفت.

یوسف خانی افزود: قیمت مرغ طی دو روز پایانی سال یا با کاهش همراه می شود و یا نرخ آن ثابت خواهد ماند و با قیمت کنونی به مشتریان عرضه می شود اما به طور قطع قیمت این کالا با افزایش همراه نمی شود.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: وضعیت بازار در دوران ایام عید قابل پیش بینی نیست بنابراین نمی توان از الان قیمت این کالا را در دوران تعطیلات نوروزی اعلام کرد اما امکان دارد قیمت این کالا در دوران تعطیلات به دلیل عدم عرضه مرغ در بازار به 9 هزار تومان برسد.

او به قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تخم مرغ دولتی با نرخ 12 هزار و 600 تومان و در بازار با قیمت 19 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود.

یوسف خانی با اشاره به نرخ کنونی ماهی در بازار گفت: علیرغم افزایش تقاضای ماهی در روزهای پایانی سال اما نرخ آن در حال حاضر افزایش نداشته و قیمت آن ثابت است.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون قیمت ماهی سفید کیلویی 38 هزار تومان و ماهی قزل آلا که نسبت به دیگر اقلام ماهی پرمصرف است با نرخ 13 هزار و 500 تومان به مشتریان عرضه می شود.

401

کد خبر: 916586

وب گردی

وب گردی