رشد اقتصادی بدون نفت به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کرده است

رئیس بانک مرکزی گفت: تولیدات در اقصی نقاط کشور افزایش پیدا کرده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از تک رقمی شدن نرخ تورم گفت: ان شاءالله با ادامه روند انضباط نظام پولی، نرخ تورم تک رقمی در سال ۹۷ نیز همانند سال ۹۶ ادامه پیدا می کند که می تواند زمینه ساز تحقق رشد اقتصادی و توسعه صادرات و ایجاد اشتغال باشد.

او در خصوص شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده و اینکه به چه میزان این شعار تحقق پیدا کرده است، گفت: دولت در زمینه اشتغال و تولید دستاوردهای خوبی را داشته و تلاش کردیم با حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط نقش موثری را در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم که خوشبختانه دستاوردهای مثبتی نیز داشته ایم و این دستاوردهای مثبت می تواند رشد و توسعه را برای کشور به همراه داشته باشد.

سیف در پایان تاکید کرد: تولیدات در اقصی نقاط کشور افزایش پیدا کرده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کند که این دستاوردها مثبت و رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.

401

کد خبر: 916612

وب گردی

وب گردی