ارائه هر نوع تکلیف به غیر از «داستان» به دانش‌آموزان ابتدایی ممنوع است

در اطلاعیه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیرامون طرح «عید و داستان» آمده است: ارائه هر نوع تکلیف به غیر از «داستان» به دانش‌آموزان ابتدایی ممنوع اعلام شده است و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند هرگونه تخلفی را گزارش کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با «طرح عید و داستان» و مسائل پیرامون آن اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه خطاب به دانش‌آموزان، اولیای آنها و معلمان دوره ابتدایی سراسر کشور آمده است: به منظور اجرای مطلوب طرح «عید و داستان» توجه همه عزیزان را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

1ـ دانش‌آموزان از فعالیت‌های سه‌گانه داستان خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی فقط یک فعالیت را انتخاب کنند.

2ـ دانش‌آموزان در انتخاب نوع فعالیت آزاد هستند و نباید آنها را ملزم به انجام فعالیتی کرد.

3ـ از ارائه هر نوع تکلیف دیگری به هر شکل، برای دانش‌آموزان اجتناب شود.

4ـ در اجرای طرح عید و داستان ارائه هرگونه قالب و چارچوب محدودکننده برای دانش‌آموزان همچون موضوع، تعداد صفحات، تایپی یا دستی بودن داستان، ممنوع است.

5ـ در صورت عدم رعایت موارد فوق، دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند از طریق لینک رسیدگی به شکایات پورتال وزارت آموزش و پرورش شکایت خود را ثبت کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

6ـ آموزگاران از تاریخ 14 فروردین‌ماه تا 25 فروردین‌ماه نسبت به تکمیل فرم طرح «عید و داستان» در سامانه همگام اقدام کنند و برای این کار ابتدا با ورود به سایت همگام، نام و نام خانوادگی و کد ملی دانش‌آموز کلاس خود را وارد کرده و فعالیت انتخابی دانش‌آموز را در فعالیت سه گانه تیک زده و عنوان فعالیت را وارد کنند.

معلمانی که به هر علت، امکان ثبت الکترونیکی در سایت همگام را ندارند، نمون برگی را به‌صورت دستی تکمیل کرده و برای جمع‌بندی و ارسال به استان، در اختیار منطقه آموزش و پرورش مربوطه خود قرار دهند.

701

کد خبر: 916667

وب گردی

وب گردی