موافقت اعضای شورای شهر اصفهان با 18 لایحه

در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، ۱۸ لایحه در حالی ایراد شد که به دلیل کم بودن وقت لوایح بدون هیچ بحث و بررسی یکی پس از دیگر مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز در بین ۱۸ لایحه ایراد شده آنچه قابل تامل است این بود که لایحه اصلاح و ترمیم بودجه شرکت اتوبوسرانی بدون اعلام نظر کارشناسی اعضای مجمع اتوبوسرانی به تصویب رسید و این در حالی است که مهدی مقدری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان قبل از این رای گیری تذکر داد که باید اعضای مجمع اتوبوسرانی نیز در این خصوص اعلام نظر کنند.

طرح کاهش حاشیه نشینی در شهر اصفهان از طریق ترویج و کمک به فروش محصولات مناطق مهاجر زیست ، پیشنهاد دریافت مبلغ ۵ میلیارد ریال از سازمان انرژی اتمی ایران جهت کمک و مساعدت در اجرای پروژه‌های میدان پینارت و خیابان روشن دشت، افزایش قیمت بلیت مترو از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان و موافقت با اصلاح و ترمیم بودجه شرکت اتوبوس رانی در این جلسه صورت گرفت به طوری که مقرر شد لایحه واگذاری حداکثری اتوبوسرانی به بخش خصوصی در سه ماه آینده مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

اصلاح بودجه سال ۹۶ و پیشنهاد بودجه برای سال ۹۷ در حوزه سازمان مدیریت پسماند، سازمان خدمات موتوری، سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری، سازمان آرامستان ها و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

افزایش قیمت قبر در قطعه هنرمندان از یک میلیون به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان با وجودی که تذکرات برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر این بود که مطالب عنوان شده برای افزایش قیمت غیر کارشناسی است اما با این عنوان که قرار است این قطعه را مسقف کنند، درخواست افزایش قیمت شد که با ۱۰ رای موافق به تصویب رسید.

جعفریان، مدیر عامل سازمان آرامستان اصفهان قیمت تمام شده یک قبر را بیش از یک میلیون تومان برای سازمان، عنوان کرد و گفت: این هزینه ها شامل خاک برداری، حفاری و غیره است و درخواست افزایش قیمت قبر را برای سال آینده از اعضای شورای شهر داریم.

آنچه قابل تامل است این بود که طرح این تعداد لایحه در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی اصفهان که هر یک از لوایح به دلیل اهمیت و پیچیدگی موضوع نیاز به گذاشتن وقت بیشتری بود و دقت و بررسی زیادی می طلبد اما متاسفانه این کار با عجله انجام شد.

کد خبر: 916695

وب گردی

وب گردی