انتقادات برای من راهگشا و کمک‌کننده است

استاندار خوزستان گفت: اگر موفقیتی در استانداری حاصل‌شده همه با تعریف، تمجید و حمایت نبوده و عمدتاً نقدها در این زمینه مؤثر بوده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امیدوارم در سال آینده بتوانیم برای ارتقای شاخص‌های توسعه و رفاه استان گام برداریم و تلاش کنیم؛ همت بورزیم و سعی کنیم که کنار هم در مسیر رشد و توسعه خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در این مسیر پرتلاطم با این شرایط ویژه کشور در کنار همدیگر قدم برداریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان رسانه افزود: این جلسه و گردهمایی برای تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف و نقش‌آفرینی آنها برای انعکاس و گوشزد کردن مشکلات، مصائب و کمبودها و درعین‌حال بیان استعدادها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خوزستان برگزار شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طی این یک سال همچنین اهالی رسانه، تحلیل نوشته و با ارائه طریق و اظهارنظر ما را برای مدیریت بهتر امور کمک کردند که باید از همه آنها تقدیر و تشکر داشت. همچنین اصحاب رسانه استان به بهبود شرایط، ارتقای وضعیت و اصلاح امور کمک کردند.

شریعتی با اشاره به اینکه جلسه فعلی تنها برای تقدیر از فعالیت‌های اصحاب رسانه برگزار شده است، ادامه داد: در ارتباط با حل مشکلات صنفی خبرنگاران استان و یا بعضاً بحث آموزش آنها هم‌اکنون نیز در این زمینه در حد توان و بضاعت اعلام آمادگی می‌کنم؛ البته باید یک سری کارگروه‌ها تشکیل و بعد از کلاس‌بندی اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به امکان حضور نماینده‌ای از استانداری در این کارگروه‌ها عنوان کرد: این کارگروه‌ها باید در راستای حل مشکلات رسانه استان تلاش کنند چون طرح مسئله به‌تنهایی کافی نیست و به پیگیری نیاز دارد؛ رسانه انجمن‌های صنفی از جمله خانه مطبوعات دارد که در کلاس‌بندی شدن و ایجاد کارگروه‌های مربوطه مؤثر هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: نقد و انتقادات برای من راهگشا و کمک‌کننده است و اگر موفقیت ناچیزی حاصل شده و یا نتیجه‌ای به دست آوردیم همه با تعریف، تمجید و حمایت نبوده و عمدتاً نقدها در این زمینه و دستاوردهای خوب مؤثر بوده‌اند.

شریعتی در پایان یادآور شد: نقد و انتقاد مدیر را برای حرکت در مسیر صحیح راهنمایی و باعث می‌شود تا یک مدیر از خود دفاع و بیلان کار ارائه کند؛ از این بابت نقش منتقدان خیلی بیشتر و بهتر بوده است.

کد خبر: 916727

وب گردی

وب گردی