دانشکده تخصصی گردشگری در دانشگاه آزاد سرعین راه اندازی می شود

در راستای همگامی دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه استان، تفاهم نامه ای با استانداری اردبیل برای راه اندازی دانشکده تخصصی گردشگری، ایجاد رشته های مرتبط با صنعت گردشگری و همچنین آموزش های آزاد بین المللی در واحد سرعین ایجاد می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اسحاق رسولی گفت: در راستای همگامی دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه استان، تفاهم نامه ای با استانداری اردبیل برای راه اندازی دانشکده تخصصی گردشگری، ایجاد رشته های مرتبط با صنعت گردشگری و همچنین آموزش های آزاد بین المللی در واحد سرعین ایجاد می شود.

وی اضافه کرد : این د انشکده در قالب 'یونی هتل' و با هدف آموزش های حرفه ای گردشگر ی و هتلداری راه اندازی خواهد شد.

رسولی بیان کرد: در حال حاضر رشته های حسابداری، معماری و آب در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین دایر است و تلاش بر این است رشته های کارآفرینی گردشگری، بازاریابی گردشگری و رشته های مرتبط با مهارتهای حوزه هتلداری و رستوران داری از سال آینده در سرعین ایجاد شود.

هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیش از 11 هزار و 500دانشجو در143 رشته تحصیلی مشغئل تحصیل هستند، این دانشگاه 14 رشته در مقطع دکترای تخصصی، یک رشته دکترای حرفه ای پزشکی، 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 210 نفر هیات علمی، 19 هزار فارغ التحصیل و بیش از 100 هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی دارد.

منبع: ایرنا

201

کد خبر: 916759

وب گردی

وب گردی