پندار اکبری: سال 96 برایم پرکار تر از 95 بود/فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد با ایده‌های جدید وارد عرصه هنر می‌شوند

بازیگر سریال «نیاز»، گفت: سال قبل با بازی در تئاتر ها و ساختن فیلم پرکار تر از سال های قبل بودم و قصد دارم در سال های آینده هم حجم کاری بیشتری داشته باشم.

پندار اکبری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت های اخیر خود، اظهار کرد: اخیرا مشغول بازی در سریال 30 قسمتی «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی بودم که فیلمبرداری این پروژه به تازگی تمام شد.

وی ادامه داد: همچنین در تئاتر «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری بازی می کنم که این تئاتر از هفتم فروردین ماه در سالن شهرزاد روی صحنه می رود.

** سال 96 برایم پرکار تر از 95 بود

بازیگر سریال «نیاز» همچنین درباره کم کاری خود در چند سال گذشته، گفت: سال های گذشته مقداری کم کار بودم اما حجم کاری ام در سال 96 بسیار بیشتر از قبل شد.

اکبری افزود: در سال 96 در چند تئاتر بازی کردم و همچنین فیلم کوتاه «جاده فرعی» را ساختم که قصد دارم در سال جدید یک اکران در سینمای هنر و تجربه داشته باشم و سپس فیلم را به جشنواره ها ببرم.

** امیدوارم سال جدید دغدغه شنیدن اخبار بد را نداشته باشیم!

بازیگر سریال «نیاز» در ادامه درباره فیلم و کتاب پیشنهادی خود برای پرکردن اوقات فراغت مردم در ایام نوروز، یادآور شد: برای ایام نوروز دیدن فیلم های کلاسیک را به مردم پیشنهاد می کنم چرا که علاوه بر پرکردن اوقات فراغت به یادآوری و مرور خاطرات نیز کمک می کند.

اکبری «نیاز» افزود: از آخرین کتاب هایی که خوانده ام و برای ایام نوروز به مردم پیشنهاد می کنم کتاب بی شعوری است.

وی برای مردم در سال جدید آرزوی موفقیت و آرامش کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید همه در رفاه باشند و بی پولی در زندگی مردم راهی نداشته باشد و همچنین مانند امسال دغدغه شنیدن اخبار بد را نداشته باشیم.

** فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هر روز با یک ایده جدید به عرصه هنر پا می گذارند

بازیگر سریال «نیاز» همچنین درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ارتقای فرهنگ و هنر در کشور، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با گسترش واحدهای مختلف در شهرهای کشور جوانان را به داخل دانشگاه بکشاند و سطح تحصیل و سواد را بالا برد.

اکبری با اشاره به اینکه بی شک دانشگاه آزاد اسلامی توانسته سبب ارتقای فرهنگ و هنر در جامعه شود، گفت: بسیاری از هنرمندان مطرح فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه آزاد اسلامی هستند که هر روز با یک ایده و حرکت جدید به پیشرفت آینده هنری کشور کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر خودم هم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیلم سازی دانشگاه آزاد هستم و از عملکرد این دانشگاه راضی هستم.

503

کد خبر: 916811

وب گردی

وب گردی