حمید عسکری:بهبود معیشت مردم آرزوی امسالم است/دانشگاه آزاد پای  جوانان مناطق دورافتاده را به دانشگاه بازکرد

خواننده قطعه «رویا»، گفت: تنها آرزوی که در حال حاضر می توان برای این مملکت داشت این است که اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود.

حمید عسکری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: یک آهنگ به نام « میتونی میبری دل منو» منتشر شد و قرار است که پس از تععطیلات نیز چند آهنگ دیگر منتشر شود.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت در ایام نوروز، افزود: چند کنسرت نوروزی قرار است که اجرا شود. سوم و چهارم فروردین ماه در جزیره قشم و دوازدهم فروردین ماه در اصفهان روی صحنه می روم.

** بهبود وضع معیشت مردم آرزوی امسالم است

خواننده آهنگ «رویا» در ادامه درباره آیین نوروز، گفت: در کشور ما اتفاقات ناگوار و ناراحت کننده بسیاری رخ می دهد بنابراین بهتر است آیین نوروز را هم به دلیل شاد بودن این روزها وهم قدمت تاریخی اش حفظ کنیم.

عسکری یادآور شد: مردم کشور در طول سال معمولا خوشحال نیستند به نظرم باید در ایام نوروز برنامه های تدارک دیده شود تا افراد بتوانند خوش باشند و از لحظه ها لذت ببرند.

وی همچنین بهبود اوضاع اقتصادی مردم را در اولویت آرزوهای خود قرار داد و تصریح کرد: تنها آرزوی که در حال حاضر می توان برای این مملکت داشت این است که اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود.

** فیلم خوب مانند خواندن کتاب اندوخته مغز را افزایش می دهد

خواننده قطعه «رویا» همچنین درباره فیلم و موسیقی پیشنهادی خود برای اوقات فراغت مردم، اظهار کرد: سریال های مختلفی مانند تابو را به مردم پیشنهاد می کنم در که در تعطیلات ببینند.

عسکری ادامه داد: در این وضعیت گرانی بی شک بسیاری از افراد نمی توانند به مسافرت بروند به همین دلیل با دیدن فیلم خوب اندوخته های مغزشان مانند کتابخوانی افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب موسیقی به سلیقه افراد برمی گردد، گفت: مردم هر روز موسیقی را در موبایل و اتومبیل خود گوش با توجه به سلیقه و میلشان گوش می دهند، در این ایام هم موسیقی فراموش نمی شود.

** وجود افراد تحصیل کرده در روستاها سطح فرهنگ کشور را ارتقا داده است

خواننده قطعه «رویا» در ادامه درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ و هنر کشور، اظهار کرد: بی شک دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد واحدهای مختلف در همه شهرها در ارتقای سطح فرهنگ و هنر کشور بسیار بسیار تاثیر گذار است.

عسکری ادامه داد: این دانشگاه با ایجاد واحدهای دانشگاهی در مناطق دورافتاده پای جوانان شهرها و روستاها را به دانشگاه باز کرده و بی شک وجود افراد تحصیل کرده در روستاها سطح فرهنگ کشور را ارتقا داده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من برای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین سایر دانشگاه ها این است که رشته هایی را که جامعه به آنها نیاز دارد را برای جوانان انتخاب کنند و به فکر اشتغال و نیاز جامعه نیز باشند.

503

کد خبر: 916940

وب گردی

وب گردی