پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و سید دانیال محبی استاندار با تبریک فرارسیدن سال جدید به همه هموطنان، ابراز امیدواری کردند سال هزار و سیصد و نود و هفت برای مردم سیستان وبلوچستان که نماد وحدت واقعی هستند، سالی پر از افتخار و موفقیت باشد.

به گزارش ایسکانیوز آیت الله سلیمانی به کسب افتخارات بزرگ درحوزه های داخلی و خارجی در سال 96 اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل خارجی توانستیم غده سرطانی داعش را که تهدیدی برای جهان اسلام و بشریت بود متلاشی کنیم.
وی افزود: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خواستند منطقه کرد نشین عراق را به سوریه ملحق کنند و مردم شریف کرد را درهم بیامیزند و یک غده جدیدی علیه جهان اسلام به وجود بیاورند که این توطئه نیز در نطفه خفه شد.
آیت الله سلیمانی یکی دیگر از افتخارات حوزه مسائل خارجی را نمایش قدرت دفاعی سوریه و انصارالله یمن عنوان کرد و گفت: سوریه با جرات توانست هواپیمای F16 رژیم صهیونیستی را نابود کند و انصارالله یمن نیز قدرت موشکی خود را به رخ آل سعود کشاند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، خلق حماسه22 بهمن و حضور مردم برای خنثی کردن اغتشاشات در برخی شهرهای کشور را سه افتخار بزرگ در حوزه مسائل داخلی درسال 96 برشمرد.
آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: این سه افتخار باید به نام مردم ثبت شود نه به نام مسئولان و باید از مردم فهیم و بصیر بسیار سپاسگذار باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: سال97 سالی توام با صلابت، عزت و سربلندی ملی و پیگیری اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان هم ابراز امیدواری کرد سال جدید سالی همراه با تلاش و کوشش و سرشار از آرامش ،امنیت، تولید و اشتغال و رسیدن به توسعه پایدار برای استان باشد.
محبی رسیدن به افق توسعه پایدار استان را بسیار امیدوارکننده دانست و گفت: جوانان، مسئولان، مردم و سرمایه گذاران در سال جدید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کد خبر: 917019

وب گردی

وب گردی