پیام نوروزی دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی حلول سال جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی حلول سال جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام نوروزی دکتر فرهاد رهبر آمده است:

یا مقلّب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال

حوّل حالنا الى احسن الحال

از همه سوی جهان جلوه او می بینم / جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم
چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل / آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

آغاز سال 1397 هجری شمسی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس و اعضای محترم هیأت موسس و هیأت امنا و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

جا دارد که با دگرگونی بهار و طبیعت، قلب های ما نیز طنین شکوفایی، عطوفت و مهربانی به خود بگیرد و همراه با حلول سال نو گام های بزرگ برای بهتر شدن و تحول در کردار و گفتار همه ما حادث شود.

در حالی به سال جدید قدم می‌گذاریم که 36 بهار از عمر پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد و این درخت تنومند حاصل تدبیر امام راحل، حمایت رهبر معظم انقلاب و همت آیت الله هاشمی رفسنجانی است که پس از تجلی انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف والای علمی و آموزشی و رفع نیازهای جامعه تاسیس شد.

بی تردید بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان با عنایت خداوند بزرگ و به برکت همراهی مردم و تلاش مسئولان در دوره های مختلف، امروز تبدیل به پایگاه بزرگ علمی و پژوهشی و موجب افتخار جهانی در رشته های مختلف علمی برای ایران اسلامی شده است و ظرفیت بی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی ارائه خدمات علمی و آموزشی را در بیرون از مرزها دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین دهه از فعالیت خود، توجه به ارتقای کیفیت آموزشی، توجه به مسائل فرهنگی، کارآفرینی و حل مشکلات را در دستور کار قرار می دهد تا بار دیگر پژواک افتخار و بالندگی را در آسمان علم و دانش طنین انداز نماید و هموارکننده مسیر تمدن نوین اسلامی در افق توسعه ملی باشد.

امید آن دارم سال ١٣٩٧ سال افزون شدن همدلی، یکپارچگی و تعاون بین همه اعضای دانشگاه آزاد اسلامی، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه باشد و در این سال اهتمامی بیشتر برای هر چه نزدیک تر شدن به شاخصه های دانشگاه تمدن ساز و اهداف مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری به خرج دهیم.

توسعه نگاه انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی در کنار پایبندی بیشتر به اصول و قوانین در تراز یک نظام آکادمیک، همراه با متمرکز نمودن توان منابع انسانی دانشگاه بر اولویت های نظام آموزش عالی و نیازمندی های کشور، از اهم مواردی است که انتظار می رود بدنه تخصصی و مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ٩٧ بیش از پیش مدنظر داشته و قطار دانشگاه را در این ریل به پیش رانند.

سعادت، سلامت، نیک بختی و کامیابی برای همه مردم ایران بویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آرزومندم.

در پایان از خداوند منان برای ملت شریف ایران آرزوی سالی نیک، همراه با بهروزی و موفقیت دارم و امیدوارم در این سال خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، استادان گرامی، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز بیش از گذشته همت و تلاش را برای خدمت به کشورشان سرلوحه مسیر زندگی خود قرار دهند.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

۲۰۱

کد خبر: 917022

وب گردی

وب گردی