رائول سرمربی جدید رئال مادرید

کاپیتان سابق تیم فوتبال رئال مادرید که در آستانه گرفتن مدرک مربیگری‌اش است در همین باشگاه به عنوان سرمربی مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، کمتر کسی تصور می‌کرد که رائول گونزالس، مهاجم اسپانیایی سابق رئال مادرید بعد از بازنشستگی‌اش روزی به فکر مربیگری بیفتد حتی خود او اما الان کاپیتان سابق کهکشانی‌ها تصمیم گرفته است که بخشی از وقت خود را به این کار اختصاص دهد.

رائول از سال 2017 که به عنوان سفیر به باشگاه رئال مادرید برگشت، بخش زیادی از وقت خود را صرف بررسی و تحقیق درباره تیم جوانا باشگاه کرده ضمن اینکه او در برخی از جلسات تمرینی این تیم هم شرکت داشته و گاهی اوقات هم همراه با تیم اصلی باشگاه سفر کرده است.

رائول در ماه آوریل که دوره تخصصی مربیگری فدراسیون فوتبال اسپانیا به اتمام برسد، می‌تواند مدرک مربیگری‌اش را دریافت کند و این دوره‌ای است که فدراسیون فوتبال اسپانیا مخصوص بازیکنان پیشکسوت این کشور و آنهایی که 10 سال از عمرشان را در سطح اول فوتبال اسپانیا گذارنده‌ باشند برگزار کرده است.

رائول پس از اتمام این دوره و گرفتن مدرک مربیگری‌اش هدایت تیم دوم جوانان باشگاه رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت و جانشین آلوارو بنیتو که با ارتقای درجه سرمربی تیم اول جوانان باشگاه شده است را می‌گیرد.

در دیگر بخش‌های فوتبال پایه باشگاه رئال مادرید هم تغییراتی در راه خواهد بود به نحوی که سانتیاگو سولای در پایان فصل از تیم دوم باشگاه رئال مادرید موسوم به رئال مادرید کاستیا جدا می‌شود و گوتی هرناندس یکی دیگر از بازیکنان سابق باشگاه جای او را خواهد گرفت.

کد خبر: 917078

وب گردی

وب گردی