امیدوارم در سال جدید شاهد رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی باشیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نسبت به پیشرفت کشور و رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

در ابتدای این پیام امده است: سال 1396 با همه فراز و فرودها و تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به پایان رسید و در تقارن با ماه پرفیض رجب سال 1397 آغاز شد. نوروز امسال عزیزان بسیاری از هموطنان ما در کنار ما نیستند اما یاد و خاطره شان در اذهان ما باقیست.

این پیام‌می‌افزاید: در سرآغاز این سال جدید، سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت بهترین ها را برای تک تک هموطنانم در ایران عزیز و در سراسر جهان آرزو دارم.

در این پیام تاکید شده است: امیدوارم که این سال که در شب شهادت امام دهم شیعیان حضرت امام هادی علیه السلام تحویل شد، سال پایان انتظار منتظران حضرت صاحب الامر و ظهور موفور السرور آن امام همام غائب از نظر باشد.

باهنر در پیام خود با بیان اینکه از خدای بزرگ می‌خواهم که سال 1397 را سالی مالامال از عزت و سربلندی و سلامتی برای ایرانیان عزیز قراردهد و شاهد پیشرفت های روزافزون کشورمان در تمامی زمینه ها مخصوصا در رونق تولید و اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی باشیم، آورده است: یاد امام راحل و شهدای گرانقدر و تمامی درگذشتگان را گرامی می دارم و اوقات خوشی را در ایام نوروز برای هموطنان عزیزم آرزو می‌کنم.

منبع: فارس

۳۰۴

کد خبر: 917106

وب گردی

وب گردی