استقبال از مسافران نوروزی در میدان راه‌آهن با اهداء گل

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: از مسافرین نوروزی در میدان راه‌آهن با اهداء گل پذیرایی می شود و ۳ ایستگاه نوروزی تحت قالب نوروزگاه در سه محور بوستان دانشجو، میدان راه آهن و میدان حسن آباد استقرار یافته و در ایام نوروز به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

به گزارش ایسکانیوز ؛ عباس طباطبایی ضمن اعلام این خبر افزود: با احیای سنت حسنه نوروزگاه در نوروز ۹۷ ، ۳ نورزگاه در راستای استقبال از شهروندان در سه محور میدان راه آهن،میدان حسن آباد و بوستان دانشجو از ابتدای فروردین تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند که از مسافران نورورزی در ایستگاه استقبال و بدرقه میدان راه آهن با اهداء گل و بسته های گردشگری پذیرایی می شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ همچنین افزود:در نوروزگاه بوستان دانشجو علاوه بر دعوت از فرهیختگان برای حضور در محل نوروزگاه با رایزنی صورت گرفته با اداره ارشاد اسلامی شب ها نمایش فیلم برای شهروندان نیز دیده شده است.

طباطبایی همچنین از برگزاری تورهای گردشگری برای شهروندان در ۵ مسیر از ۱ تا ۱۵ فروردین در ایام نوروز و ارائه خدمات گردشگری خبر داد.

ایسنا

706

کد خبر: 917112

وب گردی

وب گردی