عارف به چالش بی‌زباله پیوست

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پاسخ به دعوت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به چالش بی‌زباله پیوست و خواستار پیوستن همه مردم به این چالش شد.

به گزارش ایسکانیوز، عارف در مطلبی در صفحه اینستاگرامش در اینباره نوشت: وزیر جوان کشورمان جناب آقای آذری جهرمی، اینجانب را به پیوستن به چالش #بی_زباله دعوت کرده اند. با توجه به وضعیت نامطلوب دفع زباله در کشورمان بخصوص در شهرهای شمالی و عدم اراده جمعی برای تفکیک زباله از مبدأ، بنده نیز تصمیم گرفتم این دعوت را قبول کنم. اگر همه ما به این باور برسیم که در پاکیزه نگه داشتن شهرمان باید از درون محیط زندگی و کارمان شروع کنیم و محیط زیست عاری از زباله داشته باشیم می توان به آینده ای روشن در این زمینه امید داشت. برخی طرح های تشویقی برای تفکیک زباله از مبدأ که در یکی از مناطق شهر تهران انجام می شود و در ازای تفکیک زباله شهروندان را بیمه می کنند بسیار مفید و موثر است. ان شاء الله بعد از تعطیلات نوروز نشستی را با فعالان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در زمینه تبادل نظر پیرامون مسایل محیط زیستی برگزار می‌کنم.

از همین‌جا از همه مردم عزیز کشورمان می خواهم به این چالش بپیوندند و به هر طبیعتی که در ایام نوروز سفر می کنند عکسی از جمع آوری زباله های اطراف خود با هشتک #بی_زباله ‌ انتشار دهند تا همه دست در دست هم تلاش کنیم برای داشتن #طبیعت پاک.

۳۰۴

کد خبر: 917307

وب گردی

وب گردی