گرشاسبی: بُردن پرونده طارمی به وزرات ورزش دروغ 13 است! / به پرسپولیس خیانت نمی‌کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خبر بردن پرونده طارمی به وزارت ورزش صحت ندارد و بیشتر شبیه دروغ سیزده بدر است!

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس درخصوص وضعیت این تیم گفت: روزهای حساسی را در پیش داریم ما برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم و دو بازی مهم مقابل سایپا و نسف‌قارشی را در پیش داریم. امیدوار هستم که در این بازی بتوانیم جواز صعود را بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص تمدید قرارداد بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: حدود 6 بازیکنان قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما آنها تمایل دارند که در تیم بمانند و سعی می‌کنیم بعد از تعطیلات نوروز قرارداد آنها را تمدید کنیم. از بازیکنی اسم نمی‌برم اما بازیکنان پرسپولیس را دوست دارند و در صحبت‌هایشان هم این مسائل را عنوان کردند.

گرشاسبی درباره حل مشکل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات افزود: تلاش می‌کنیم که این مساله را برطرف کنیم دیدید که شخصا به ترکیه رفتم و با باشگاه ریزه اسپور توافق هم کردیم. متن توافقنامه را برای فیفا فرستاده‌ایم و وکیل هم گرفتیم تا این مشکل هم حل شود. ما ناامید نیستیم و ان‌شاءالله این مشکل برطرف خواهد شد.

گرشاسبی درمورد اینکه پرونده طارمی را به وزرات ورزش برده افزود: نمی‌دانم این خبر از کجا درآمده اما به نظرم این خبر دروغ سیزده بدر است. برایم عجیب است که این خبر دروغ به بیرون درز پیدا کرده چرا که چنین مساله‌ای صحت ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص برنامه‌های این تیم برای سال 97 ، افزود: سال 97 را ان‌شاءالله با جشن قهرمانی آغاز می‌کنیم و امیدوارم که در لیگ قهرمانان آسیا هم به موفقیت برسیم.

وی درخصوص اینکه سال 97 به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود یا کماکان سرپرست خواهد بود، گفت: آنچه که مهم است این است که باید کار کنیم و کم فروشی نکنیم. هر جایی که دیدیم نتوانستیم کار کنیم نباید کم فروشی کرد و باید کار انجام داد. من هم اگر نتوانم کاری انجام دهم خیانت نمی‌کنم و می‌روم تا یک فرد توانمند بیاید. با این حال تا زمانی که در پرسپولیس باشم برای این تیم تلاش خواهم کرد.

600

کد خبر: 917336

وب گردی

وب گردی