سفر قائدی به کویت

مدیران باشگاه استقلال برای قائدی در خواست روادید کردند تا این بازیکن همراه تیم به کشور کویت سفر کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدى قائدى بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل تصادف در بهمن سال گذشته همچنان از ترکیب استقلال دور است و در همین راستا مدیران باشگاه براى اینکه این بازیکن در شرایط روحى و روانى خوبى قرار بگیرد براى او در خواست أخذ روادید کردند تا بر این اساس او را براى دیدار هاى آسیایى همراه خود به کویت ببرند.

استقلالى‌ها روز بیست و پنجم فروردین ماه راهى کویت مى شوند تا در دیدار برابرالهلال عربستان به میدان بروند.قرار است مهدى قائدى نیز همراه بازیکنان راهى کویت شود تا از کنار زمین نظاره گر نبرد هم تیمى هایش باشد.

مهدى قائدى در فینال جام حذفى نیز با حضور در ورزشگاه و رختکن در کنار هم تیمى هایش حضور خواهد داشت.

استارت تمرینات نوروزى شاگردان شفر

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بعد از چند روز تعطیلی به مناسبت فرا رسیدن سال نو از ساعت ١١:٣٠ فردا در مجموعه ورزشى صنایع دفاع آغاز می شود.

استقلالى‌ها بعد از ٦ روز، تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع زیر نظر وینفرد شفر از سر خواهند گرفت تا برای دیدار با نفت تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور و دیدار با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

مصاف استقلال و نفت تهران نهم فروردین ماه برگزار می شود و آبى پوشان در تاریخ سیزدهم نیز باید در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر بروند.

غیبت پادوانی در دیدار استقلال برابر الریان

پادوانى مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد همچنان در بیمارستان به سر مى بود و او در اظهار نظر جدید اعلام کرده در صورتى که پزشکان به او اجازه دهند، این بازیکن قصد دارد در بازى با الریان با حضور در ورزشگاه آزادى تیمش را از نزدیک تشویق کند.

اما با پیگیرى‌ها از سوى استقلالى‌ها مشخص شد، پادوانى همچنان اجازه حضور را ندارد و شرایط این بازیکن به گونه اى است که حضورش در میادین حتى براى دیدن بازى‌ها هم سخت است.

کد خبر: 917348

وب گردی

وب گردی