مردم عنصر اصلی در حمایت از کالای ایرانی هستند

معاون رئیس‌جمهور گفت: مردم عنصر اصلی در حمایت از شعار سال برای ترویج مصرف کالای داخلی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، جمشید انصاری صبح امروز در حاشیه بازدید از پست‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان و کمپین «بهرفت»، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش‌های زیادی از سوی دولت بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در کشور صورت گرفته است، افزود: با برنامه‌ای که دولت از سال ۹۴ برای اجرایی کردن این سیاست‌ها در دستور کار خود قرار داده، شاهد مثبت شدن رشد اقتصادی و تثبیت نرخ تورم در کشور بودیم.

وی ادامه داد: آمارهایی که در حوزه اشتغال منتشر شده نشان می‌دهد که در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ و سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ توان اشتغال‌زایی کشور افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: امیدواریم با جهت‌گیری جدیدی که مقام معظم رهبری برای سال ۹۷ اعلام کردند و مردم که عنصر اصلی در حمایت از این شعار برای ترویج مصرف کالای داخلی هستند، خود این موضوع به رونق بیشتر اقتصاد ملی و فعالیت واحدهای تولیدی کمک می‌کند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ایام نوروز برای راهنمایی مسافران و امدادرسانی به آن‌ها و اینکه داوطلبانه بودن این اقدامات ارزش کار این جمعیت را دوچندان می‌کند، اظهار کرد: کمپین بهرفت (بهبود رفتار ترافیکی) کار خوبی است که شروع شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه آمارها نشان می‌دهد که عمده تصادفات ما عامل انسانی در آن موثرتر است، افزود: یعنی ما به دلیل عدم دقت در رانندگی و بد رانندگی کردن، شاهد وقوع بسیاری از حوادث و تصادفات جاده‌ای هستیم که متاسفانه خیلی از خانواده‌ها را هم داغدار می‌کند. از ابتدای عید این حرکت شروع شده و مردم به بهبود رفتارهای ترافیکی خود دعوت می‌شوند که قطعا با پیوستن مردم به این کمپین و حرکت اجتماعی می‌توان شاهد تاثیرات خوبی در این زمینه بود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته توانستیم تعداد تلفات جاده‌ای را از حدود ۲۷ هزار به ۱۶ هزار کاهش دهیم که شاید با این کمپین بتوانیم این آمار را بیش از این کاهش داده و شاهد کمتر شدن تلفات جاده‌ای باشیم.

301

کد خبر: 917439

وب گردی

وب گردی