قطار گردشگری راه‌ابریشم نهم فروردین‌ راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی و آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه‌آهن تهران از امروز چهارم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای خرید بلیت با شماره ۰۲۱۴۱۵۹ تماس بگیرند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک نوروز ۹۷ و آرزوی شادکامی برای ملت شریف ایران گفت: از روز شنبه ۴ فروردین در تور ویژه راه‌آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه‌آهن سراسری به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

او افزود: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر به حساب می‌آید که از نگاه مسافران قطارها باز مانده و نیازمند همراهی با کارشناس راه آهن برای معرفی بخشهای مختلف آن به گردشگران است.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع در خصوص چگونگی خرید بلیت و اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مسافر راه‌آهن با شماره ۰۲۱۴۱۵۹ تماس بگیرند.

کاظمی منش همچنین از راه‌اندازی قطار گردشگری راه ابریشم در مسیر تهران-بیابانک از نهم فروردین ۹۷ خبر داد و گفت: گردشگران با قطار از ایستگاه تهران حرکت و بعد از پیاده شدن در ایستگاه ده نمک در حاشیه کویر از کاروانسرای دوران صفویه و روستای باستانی و کمپ کویری بیابانک بازدید و از پذیرایی محلی و برنامه‌های تفریحی برنامه‌ریزی شده شامل آفرود سواری و پیاده روی کویری استفاده می‌کنند.

402

کد خبر: 917506

وب گردی

وب گردی