معرفی رویداد تبریز ۲۰۱۸ در کلانشهرهای کشور طی ایام نوروزی

مسئول کمیته تبلیغاتی ستاد سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی از تبلیغ رویداد تبریز ۲۰۱۸ در کلانشهرهای کشور طی ایام نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام احمد حمیدی بعد از ظهر شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: قبل از نوروز، برنامه ریزی لازم برای تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ در کلانشهرهای کشور صورت گرفته و تا ۱۳ فروردین ماه شاهد ادامه این تبلیغات خواهیم بود.

وی ادامه داد: گفتگوی لازم با شبکه های داخلی و خارجی برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفته و این تبلیغات و معرفی تبریز و استان در این شبکه ها ادامه خواهد داشت.

نصب ۱۰۰ المان شهری نوروزی

حمیدی همچنین از نصب ۱۰۰ المان شهری به منظور ایجاد فضاسازی های لازم خبر داد و گفت: ۲۸ مورد از این المان ها امسال طراحی شده و بقیه مربوط به المان های مرمتی سال های گذشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از فعالیت های اتوبوس های شادی در سطح شهر طی ایام نوروزی و برگزاری برنامه های شاد در قالب این اتوبوس ها خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین اپلیکیشنی آماده شده که مشخص می کند اتوبوس های گردشگری تبریز هم اکنون در کدام نقطه شهر بوده و کی به کجا می رسند.

حمیدی از آماده سازی ۱۸ پارک مسافری شبانه روزی در ایام نوروزی خبر داد و گفت: ۵۷ نمازخانه در پارک ها آماده خدمت رسانی به مسافران است.

کد خبر: 917508

وب گردی

وب گردی