شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است

وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و شرایط را برای تحقق این مهم مطلوب دانست.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی شنبه در بازدید از صنایع مستقر در این منطقه با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی افزود: خلق فرصت های اشتغال پایدار و ایجاد زمینه تولید در بخش صنعت باید در زمره اولویت های کاری متولیان این منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: حرکت در مسیر تامین نیازهای گوناگون داخلی، هدفگذاری صادراتی برای محصولات تولیدی، توجه به مسئولیت های اجتماعی و بسترسازی به منظور بهره مندی از نیروهای مستعد و خلاق باید از دیگر اولویت های کاری این مجموعه اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات گفت: برای توسعه کشور و تقویت بنیانهای اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.

علوی افزود: شتاب بخشی به تکمیل زیرساخت ها و فراهم شدن خوراک مورد نیاز صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه روند فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این عرصه مناسب ارزیابی می شود.

علوی ابراز امیدواری کرد از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه بر اثر بخشی در توسعه ملی، اهالی شهرستان های میزبان صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز منتفع شوند.

محمد آشفته آج بیشه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و جمعی از دست اندرکاران صنایع مستقر در این منطقه نیز به تشریح اقدامات انجام شده در این منطقه پرداختند و آمادگی خود را برای شتاب بخشی به تکمیل طرح ها بر اساس برنامه های زمان بندی شده و استفاده از توانمندی منطقه ای و ملی برای تکمیل پازل قطب صنعتی جنوب ایران اعلام کردند.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس واقع است و صنایع مهمی از جمله بزرگترین کارخانه تولید شمش آلومینیوم کشور در این منطقه در حال احداث است.

301

کد خبر: 917512

وب گردی

وب گردی