لاتاری دومین پر فروش هفته / از عاشقی تا مرگ با یک قهرمان

فیلم «لاتاری» که با موضوعی سیاسی اجتماعی این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است تا شب گذشته ۴ فروردین ماه به فروش یک میلیارد و ۳۴ میلیونی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، «لاتاری» فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و در بخش جلوه‌های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد و از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

لاتاری راوی داستان امیرعلی (با بازی ساعد سهیلی) و نوشین (با بازی زیبا کرمعلی) از عاشقی تا مرگ است. نوشین برای جبران بدهی های پدرش و به وعده یک دلال برای کار مدلینگ به دبی میرود و بعد از مدتی خبر فوتش را میاورند و امیرعلی به دبی میرود تا سر از راز مرگ معشوقش دربیاورد.

مهدویان با لاتاری نشان داد که سینمای ایران بعد از مدتها کارگردان صاحب سبک دیگری به خود دیده است. او خوب فیلمنامه مینویسد و قصه اش را سر راست تعریف میکند. شخصیت پردازی را خوب بلد است و کاراکترهای داستانش را خوب میشناساند. او بلد است قهرمان بسازد و اینکار را به خوبی انجام میدهد. این فیلم تماشاگر را با قهرمانی جسور مواجه می کند که مدت ها بود در سینمای ایران نبودش احساس می شد که در نهایت لذتی به بیننده میدهد که در کمتر فیلم ایرانی آن را سراغ داریم.

502

کد خبر: 917575

وب گردی

وب گردی