قاتل متواری در گروه سارقان  منزل به دام افتاد

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از شناسایی قاتل متواری در میان گروه سارقین منزلی خبر داد که پس از ارتکاب جنایت در غرب کشور به تهران متواری شده و در این شهر ( تهران ) اقدام به سرقت منازل شروندان می کرد .

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی در توضیحات این خبر گفت : در اسفندماه سال گذشته مامورین کلانتری ۱۲۴ قلهک در حین گشت زنی در خیابان دولت به سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پارک شده مشکوک شده ؛ در حین بررسی مدارک شناسایی خودرک ، ناگهان شخصی از داخل منزلی که خودرو سواری در مقابل آن پارک شده بود خارج شده و با مشاهده مامورین اقدام به فرار می کند .
طی یک تعقیب و گریز ، این شخص با بکارگیری قانون سلاح ، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انجام اقدامات درمانی و به همراه راننده خودرو سواری دستگیر شده ، جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی جرایم ارتکابی در خصوص سرقت منزل در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد .
سرهنگ محمد نادربیگی در ادامه این خبر افزود : با انتقال متهمین به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، هویت واقعی آنها از سیستم جامع پلیس استخراج شده و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص می شود که یکی از متهمین به نام مجتبی . الف پس از ارتکاب جنایت در غرب کشور ( با استفاده از اسلحه جنگی کلاش ) به تهران متواری شده است .
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اعلام ارزش مالی پرونده نیز افزود : در تحقیقات انجام شده ، متهمین به سرقت های منازل به شیوه تخریب درب اعتراف نمودند که با شناسایی تعدادی از محل های سرقت و جمع بندی اظهارات مالباختگان و نهایتا تایید خود متهمین ، ارزش اموال سرقت شده از این محل های سرقت بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است.
سرهنگ محمد نادربیگی در پایان این خبر افزود : متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی ، با صدور قرار قانونی و جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند .

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

کد خبر: 917587

وب گردی

وب گردی