اطلاع‌نگاشت حمایت از کالای ایرانی منتشر شد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اطلاع‌نگاشتِ «حمایت از کالای ایرانی» را منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اطلاع‌نگاشتِ «حمایت از کالای ایرانی» را منتشر کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین سخنراین خود در سال جدید به تبیین الزامات و چگونگی تحقق «حمایت از کالای ایرانی» پرداختند.

ایشان در فرمایشات خود عنوان کردند: «شعار امسال، هم خطاب به مسئولین است، هم خطاب به مردم است. شعار امسال [حمایت از] کالای ایرانی است. کالای ایرانی یعنی محصول نهایی کار و سرمایه و فعّالیّت اقتصادی و ذهن و ابتکار و همه‌چیز. سرمایه‌گذار با سرمایه‌ی خود، کارگر با کار خود، طرّاح با ذهن خود و با دانش خود، اینها همه تلاش میکنند و محصول [کار آنها] میشود کالای ایرانی. بنابراین چیز باعظمتی است، چیز بسیار مهمّی است؛ این را بایستی حمایت کرد. در حمایت از این کالای ایرانی -که محصول تلاش فعّالان اقتصادی و فعّالان کارگری و سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزان و طرّاحان و مانند اینها است- هم مردم نقش دارند به‌عنوان تولید‌کننده‌ی کالای ایرانی، هم مردم نقش دارند به‌عنوان مصرف‌کننده‌ی کالای ایرانی؛ هم باید تولید کنند، هم باید مصرف کنند؛ هم باید در تولید تلاش کنند -که حالا عرض میکنم کارهایی را که باید انجام بگیرد- هم باید در مصرف مراقبت بکنند که کالای ایرانی مصرف کنند؛ و این هم یک وظایفی را بر عهده‌ی مردم و بر عهده‌ی مسئولین دولت قرار میدهد؛ مخاطب این شعار، هم مردمند، هم مسئولانند.» ۱۳۹۷/۰۱/۰۱

بنا به این گزارش می توانید در اینجا اطلاع نگاشت عکس و اطلاع نگاشت متحرک را ببینید.

301

کد خبر: 917779

وب گردی

وب گردی