راه اندازی و بهره برداری از ۴ بیمارستان جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی و بهره برداری ۴ بیمارستان جدید دانشگاه واقع در شهرهای تهران، تبریز، کازرون و اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امین قاسم بگلو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اعلام این خبر، گفت: بیمارستانهای تابع دانشگاه آزاد اسلامی شامل دو گروه فعال و در حال راه اندازی هستند.

وی با تأکید بر اینکه به زودی چهار بیمارستان در شهرهای تبریز، کازرون، تهران (فرهیختگان) و اردبیل راه اندازی و بهرهبرداری می شود، اظهار داشت: بخش هایی از بیمارستان فرهیختگان تهران با مشارکت بخش خصوصی و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حال راه اندازی است و براساس زمان بندی انجام شده، فاز نخست آن با حدود ۱۱۵ تخت بستری در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی به راه اندازی بیمارستان های جدید واحدهای دانشگاهی تبریز و اردبیل اشاره و تصریح کرد: مقدمات راه اندازی بخش هایی از بیمارستان تبریز با بهره گیری از مشارکت اعضای هیات علمی و بخش خصوصی انجام شده و قرارداد راه اندازی و بهره برداری بیمارستان واحد اردبیل با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منعقد و در مرحله اجرا می باشد.

دکتر بگلو با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای 10 بیمارستان فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 6 بیمارستان از نظر کیفیت در اعتباربخشی ملی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، دارای درجه یک هستند.

وی با تأکید بر ارتقاء بهره وری بیمارستان های فعال، گفت: به همین منظور نشست های متعددی با حضور دست اندرکاران بیمارستان برگزار و راهکارهایی در حال اجرا می باشد تا ضمن مدیریت هزینه های بیمارستان ها، شاهد ارتقاء وضعیت درآمدی و کیفیت خدمات سلامت باشیم.

۲۰۱

کد خبر: 917805

وب گردی

وب گردی