ترافیک سنگین و نیمه سنگین   در 9 جاده کشور/ کدام جاده ها مسدود هستند؟

پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در 9 جاده کشور خبر داد و از هموطنان خواست تا صبر و حوصله پیشه کرده و از عجله و شتاب اجتناب کنند.

به گزارش ایسکانیوز ترافیک در جنوب به شمال جاده کرج چالوس از ابتدای جاده تا کیلومتر 10 سنگین و محدوده های آدران,پیچ سرهنگ,سیاه بیشه نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.
همچنین ترافیک در شمال به جنوب محور کرج- محدوده های هزارچم,سیاه بیشه و پل زنگوله نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان، شمال به جنوب جاده هراز محدوده های تونل شماره یک , لاریجان وگزنک نیمه سنگین و طول راه پرحجم و روان، جنوب به شمال جاده هراز محدوده های آهکدره تا امامزاده هاشم,لاسم و امامزاده علی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان و جنوب به شمال آزادراه قزوین – رشت محدوده های لوشان – منجیل و رودبار پرحجم و روان گزارش شده است.
ترافیک در شمال به جنوب جاده فیروزکوه طول جاده پرحجم و روان، آزادراه تهران-قم در هر دو مسیر پرحجم و روان، -باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا مهر شهر نیمه سنگین و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.
محور کرج-چالوس به علت روانسازی بار ترافیک محدودیت تردد از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی اجرا شده است.
با توجه به حجم ترافیک سنگین درمسیر جنوب به شمال جاده هراز,از ساعت07:30 امروز تا اطلاع ثانوی ,محدودیت تردد کامیون در آن محور اجرا شد.
همچنین جاده های اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان مسدود است.
سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

پایگاه خبری پلیس راهور

700

کد خبر: 917810

وب گردی

وب گردی