رییس فدراسیون سیرالئون :به بازیکنان پول ندهید

رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون اظهار نظر تازه‌ای از حواشی و چگونگی بازی پُر حاشیه تیم ملی این کشور مقابل ایران ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اظهارات غیر منتظره ایشا یوهانسن، رییس و کریستوفر کامارا، دبیر کل فدراسیون فوتبال سیرالئون مبنی بر احتمال وقوع تبانی در نحوه برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی این کشور مقابل ایران، حاشیه جدید و عجیبی از این مسابقه تدارکاتی ملی پوشان به جود آمد.

امید جمالی، مسؤول کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به یوهانسن توضیحات لازم درباره چگونگی برگزاری این مسابقه را ارائه داده و رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون نیز جوابیه‌ای برای وی ارسال کرده که متن آن را در زیر می‌خوانید و ابعاد تازه‌ای را از بازی ایران و سیرالئون مشخص می‌کند:

«من عمیقا از اینکه متوجه شدم تیم ملی سیرالئون در سه روز گذشته در ایران دچار مشکلاتی شد، ناراحت شدم.
اتفاقاتی که در رابطه با دیدار دوستانه بین ایران و سیرالئون وجود داشت، موجب نگرانی‌هایی شده است.
من پذیرفتم که با بازی تیم سیرالئون با تیم ملی ایران موافقت کنم؛ هر چند از جزئیات توافقی که برای انجام این بازی صورت گرفته اطلاعی ندارم.
آقای جمالی! بار دیگر تاکید می‌کنم که سیرالئون در پروسه تحقیق برای اتهام تبانی درباره اتفاقات بازی، چگونگی برگزاری مسابقه و اتفاقاتی که حول آن به صورت مشکوک رخ داده است، خواهد بود.
بنده قبول کردم که این بازی برگزار شود، بخاطر اینکه صورت گرفتن این مسابقه خوب بود و هم اینکه ارتباطات بین‌المللی برقرار می‌شد.
اما بنده با این مسئله که فدراسیون فوتبال ایران هرگونه پول نقدی به بازیکنان یا نمایندگان تیم پرداخت کنند، موافقت نکردم چون این مسئله که پول در بازی‌های بین المللی بین بازیکنان تقسیم شود، در فدراسیون ما مورد قبول نیست.
مهم‌تر از همه، این سفر کاملا بدون اطلاع کشورم و من به‌عنوان رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون که مورد تایید فیفا است صورت گرفت.
لطفا همانطور که توافق صورت گرفت، بازیکنان به سیرالئون بازگردانده شوند و انتقال پول هم باید به حساب تایید شده فدراسیون فوتبال سیرالئون با شماره‌ای که به آن اشاره شده صورت بگیرد.
بار دیگر از رفتار نامناسب بازیکنان عذرخواهی کرده و به اعضاء و مدیران فدراسیون فوتبال سیرالئون دستور رسیدگی به این مسئله را می‌دهم.
٦٠٦

کد خبر: 917815

وب گردی

وب گردی