رباح ماجر به دنبال نباختن مقابل ایران

سرمربی تیم ملی الجزایر معتقد است تیمش می تواند با نباختن مقابل ایران روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی الجزایر که روز شنبه برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان وارد شهر گراتس شد، بلافاصله تمرینات خود را برای این بازی آغاز کرده است. شاگردان رباح ماجر که با پرواز اختصاصی خود را به گراتس در جنوب شرقی اتریش رساندند، مورد استقبال مدیر تیم های ملی و سفیر این کشور در اتریش قرار گرفتند.


الجزایری ها که هفته گذشته میزبان تانزانیا بودند، با درخشش بغداد بونجاح ستاره گلزن تیم السد قطر موفق به شکست 4 بر صفر حریفشان شدند و حالا در تدارک بازی با شاگردان کی روش هستند. بازیکنان الجزایر بعد از برتری مقابل تانزانیا، 2 روز استراحت کردند و با از سر گیری تمرینات خود در دو نوبت صبح و عصر برای رویارویی با ایران آماده می شوند.


رباح ماجر برای دیدار با ایران 4 بازیکن اصلی خود یعنی نبیل بن طالب، یاسین راهیمی، بن ناصر و اسلام سلیمانی بازیکن نیوکاسل انگلیس را در اختیار نخواهد داشت و جالب اینکه هیچ بازیکن جانشینی را به اردو دعوت نکرده است. این موضوع با انتقاد رسانه های الجزایری مواجه شده است. سرمربی الجزایر در پاسخ به منتقدان به دفاع از عملکرد تیمش پرداخته و اعلام کرده نباختن مقابل ایران می تواند به لحاظ آماری نتیجه ای خوب برای تیم ملی کشورش باشد.


کادر فنی الجزایر و بازیکنان این تیم در آخرین جلسه تمرینی خود به تماشای بازی ایران و تونس نشسته اند و ماجر به تشریح نقاط ضعف و قوت شاگردان کی روش پرداخته است. او به بازیکنانش تاکید کرده که با حفظ فرم ایده آل می توانند به روند نتیجه گیری های خوب و شکست ناپذیری خود ادامه دهند.


گفتنی است دیدار ایران و الجزایر ساعت 20:30 امشب در استادیوم 15 هزار نفری یو وی اس آره نا برگزار خواهد شد.

کد خبر: 917826

وب گردی

وب گردی