آئین اعطای نشان خادمیاری 5000 نوجوان در حرم رضوی  همزمان با ایام میلاد حضرت جواد (ع)

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت : طرح خادمیاران نوجوان توسط بنیاد فرهنگی رضوی با مشارکت و حضور 3000 دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایسکانیوز دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به برگزاری طرح خادمیاران نوجوان گفت: بنیاد فرهنگی رضوی،با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در راستای راهبرد توسعه خدمت، خادم و مخدوم و رسالت فرهنگی و تربیتی در حوزه نوجوانان به ویژه دانش آموزان ، اقدام به طراحی و فعال سازی طرح خادمیاران نوجوان کرده است .
حامد علامتی گفت: این طرح با توجه به حضور اثر گذار دانش‌آموزان و ارائه خدمات توسط آنان در سطح حرم مطهر رضوی در سال جدید کلید خواهد خورد و طرح خادمیاران نوجوان امسال با حضور 3000 دانش آموز انجمن اسلامی با گستره ملی از سراسر کشور در حرم رضوی خدمت خواهند کرد.

وی گفت: در راستای استمرار این خدمت، طرح خادمیاران نوجوان در قالب گروه‌های فرهنگی و تربیتی نوجوانان برگزار می شود.
ارائه خدمات در بارگاه منور ثامن الحجج(ع) و انجام فعالیت‎دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود : فعالیت های داوطلبانه اجتماعی در محیط مدرسه، مساجد و محله از جمله فعالیت‌های گروه‌های خادمیاران است که تحت سرپرستی خادمیار مربی، انجام می‌‌شوند.
وی گفت : بنیاد فرهنگی رضوی، در زمینه ارائه آموزش‌های فرهنگی و تربیتی به خادمیاران نوجوان نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است، تا خادمیاران نوجوان علاوه بر انجام خدمات، آموزش‌های لازم در حوزه مسائل مذهبی، اعتقادی و آموزش‌های موضوعی را دریافت کرده و هدف اصلی طرح به منظور ارائه برنامه فرهنگی و تربیتی ویژه نوجوانان تامین شود.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: طرح خادمیاران نوجوان رضوی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم دختر و پسر انجمن های اسلامی در سراسر کشور بوده و داوطلبان پس از ثبت نام در طرح، در قالب گروه‌های تربیتی 30تا 40نفره سازماندهی شده و به صورت افتخاری به خدمت‌گزاری در حرم مطهر رضوی و بعد از آن به انجام خدمت اجتماعی درسطح محله خود خواهند پرداخت .
لازم به ذکر است دانش آموزان حداقل سالی یک بار افتخار خدمت گزاری در حرم مطهر رضوی را خواهند داشت.

700

کد خبر: 917866

وب گردی

وب گردی