توقف عملیات راهسازی محور «یاسوج- سی‌سخت»

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات راه‌سازی محور «یاسوج - سی‌سخت» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، «سیداسدالله هاشمی» با اعلام این خبر گفت: از فعالیت این شرکت راهسازی تا زمان اخذ مجوزات قانونی لازم جلوگیری می‌شود.

وی اظهارکرد: یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی قاضی کشیک، همکاری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در نخستین هفته از فروردین ماه جلوی فعالیت این پیمانکار را گرفتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این پیمانکار بدون اخذ مجوزات قانونی لازم از دستگاه‌های ذیربط قصد عریض کردن محور مواصلاتی «یاسوج - سی‌سخت» را داشت که صبح امروز یگان حفاظت محیط زیست استان جلوی فعالیت این شرکت راگرفتند.

هاشمی با اشاره به این‌که فعالیت کارکنان محیط زیست استان زمان و مکان، تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناسد، تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان هر روز فعالیت این پیمانکاردر این نقطه از استان را رصد می‌کنند و تا زمان اخذ مجوزات قانونی لازم ازهرگونه فعالیت و کار غیر قانونی جلوگیری بعمل می‌آورند.

وی با تشکر ویژه از همکاری خوب دستگاه قضا و اداره‌کل منابع طبیعی استان درهمراهی با این اداره‌کل یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسأله محیط زیست مسأله این دولت و آن دولت نیست و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها در حفظ و پویایی محیط زیستی سالم همکاری داشته باشند.

901

کد خبر: 917896

وب گردی

وب گردی