ترافیک پرحجم در جاده های کشور/ رانندگان با احتیاط در جاده ها حرکت کنند

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: با وجود پایان موج اول سفرهای نوروزی، ترافیک در جاده های کشور بسیار سنگین است.

به گزارش ایسکانیوز سردار "محمد حسین حمیدی" در بازدید از جاده های خراسان جنوبی، گفت:موج اول سفرها باید تمام می شد اما شرایط ترافیکی کشور نشان می دهد که موج اول و دوم همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در محورهای شمال، جنوب و استان های زیارتی پر حجم است، افزود:محورهای شمالی به ویژه محورهای کوهستانی دارای بار ترافیکی کاملا سنگینی هستند و هموطنانی که قصد عبور دارند باید زمان بیشتری را برای تردد در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راه راهور کشور گفت: با وجود افزایش 12 درصدی تردد در جاده های کشور،خوشبختانه تصادفات و تلفات جانی افزایش نداشته و روند کاهشی حفظ شده که امیدواریم در روزهای آینده هم این سیر نزولی ادامه داشته باشد.

سردار حمیدی افزود: با این وجود، خستگی و خواب آلودگی عمده ترین مشکل تصادفات بوده که منجر به واژگونی خودروها شده است.

وی با بیان اینکه این مشکل به راحتی قابل کنترل و پیشگیری است به رانندگان توصیه کرد: یکنواخت رانندگی نکنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی،حتما 15 دقیقه استراحت کنند.

رئیس پلیس راه راهور کشور از ادامه طرح نوروزی پلیس تا 17 فروردین خبر داد و افزود: امسال با توجه به شرایط تعطیلات، نیروهای امدادی تا 17 فروردین، آماده باش هستند و پلیس در کنار اورژانس، هلال احمر و راهداری تلاش می کند بیشترین خدمات را به مسافران ارائه دهد.

پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 917928

وب گردی

وب گردی