​ سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به کارگران است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه تامین اجتماعی گسترش و افزایش میزان دسترسی مردم و کارگران به درمان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از دکتر علی ربیعی در بیست و سومین سفر استانی خود به استان بوشهر درآیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان دشتی بوشهر گفت: سیاست این وزارتخانه توجه به کارگران است؛ در این ارتباط 6 مجموعه فرهنگی ورزشی در استان بوشهر احداث می شود.

او افزود: این درحالیست که پیش از این تنها یک مجموعه ورزشی کارگری در این استان وجود داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همچنین در این زمینه شمار درمانگاه های تامین اجتماعی در استان بوشهر از3 به 6 درمانگاه افزایش یافته است.

دکتر ربیعی بیان کرد: تلاش می شود درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی در مدت 18 ماه و فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره کارگران این شهرستان نیز در سال جاری به بهره برداری برسد.

او تاکید کرد: در سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر عملیات اجرایی دو درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی و دیلم، سه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران در شهرستان های جم، دشتی و تنگستان و مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار گناوه آغاز شد.

لازم به ذکر است : شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر خورموج در فاصله 80 کیلومتری حنوب بوشهر واقع شده است.
400

کد خبر: 917969

وب گردی

وب گردی