میر الماسی :سیاست فدراسیون تنیس روی میز  جوانگرایی است

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: کسب سهمیه المپبک جوانان به سادگی به دست نیامد و کار سختی بود.

به گزارش ایسکانیوز ، محمدرضا میرالماسی در خصوص کسب سهمیه المپیک جوانان توسط امین احمدیان اظهار داشت: این موفقیت به سادگی به دست نیامد و بچه‌های ما کار سختی را پیش رو داشتند که به خوبی آن را پشت سر گذاشتند. احمدیان مقابل نفر دوم جهان و همچنین نفر سی‌ام جهان بازی‌های خوبی انجام داد و به پیروزی رسید از سوی دیگر امیررضا عباسی هم در بخش انفرادی تور جهانی تنیس روی میز تونس عملکرد خوبی داشت. در بازی‌های دوبل ما توانستیم به فینال راه پیدا کنیم و برای دومین بار مقابل چینی‌ها به برتری رسیدیم و قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: احمدیان در بازی‌های انتخابی المپیک نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در یک بازی انتقامی بازیکن چینی‌الاصل سوئد را با قدرت شکست دهد. باخت او مقابل پرتقال هم به این دلیل بود که این بازیکن دچار خونریزی بینی شده بود و به همین دلیل مسابقه ۱۰ دقیقه متوقف شد. کسب سهمیه برای اولین بار بود و همه مسئولان فدراسیون و کادر فنی زحمت کشیدند.

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز عنوان کرد: اگر در این رقابت‌ها نمی‌توانستیم سهمیه بگیریم خیلی کارمان سخت می‌شد و باید به کشورهای مختلف می‌رفتیم که هزینه زیادی هم برای فدراسیون داشت. ما در بخش بانوان هم مهشید اشتری را داریم که شانس کسب سهمیه را دارد و در مسابقات آینده باید به میدان برود.

میرالماسی با اشاره به اینکه سیاست فدراسیون جوانگرایی است، گفت: ما به این فکر افتادیم که اگر روزینوشاد و نیما عالمیان نبودند جایگزین داشته باشیم. خوشبختانه در بخش هوپس نیز نوید شمس ۲ بار به قهرمانی جهان رسیده است. در بخش بانوان هم امید زیادی داریم که در آینده موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور احمدیان در مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان گفت: حضور احمدیان در این رقابت‌ها بیشتر به خاطر کسب تجربه و بالا رفتن آمادگی است البته خود او در مسابقات تیم ملی انتخاب شد و انتسابی در کار نبوده است و با بازی‌های خوبی که تاکنون انجام داده این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم ملی او را درارنج اصلی هم قرار دهد.

میرالماسی با اشاره به مسابقات در نظر گرفته شده برای احمدیان در آینده گفت: چند پرو تور جهانی را در نظر داریم که با حضور در آنها رنکینگش ارتقا یابد. تور کرواسی، مسابقات جوانان آسیا در میانمار و اردوی ۳ ماهه تیم‌های ملی جوانان در تهران از جمله این برنامه‌ها است.

602

کد خبر: 918048

وب گردی

وب گردی